본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

내가 허락한 어둠

by 파란앗싸 2022. 2. 1.
반응형

 

 

 

 

A darkness allowed by me - Krystal Beall - 444 Prophecy News

A darkness allowed by me January 31, 2022 Krystal Beall January 31, 2022 Deep and most terrible darkness descends upon the earth. A darkness allowed by me. A dark and most angry cloud. A cloud of wrath and sorrow. My wrath. My sorrow. I mourn. I grieve. I

444prophecynews.com

 

 

내가 허락한 어둠

 

크리스탈 비올-2022년 1월 31일

 

 

2022년 1월 31일

 

깊고 가장 무서운 어둠이 땅에 내려온다. 내게 허락된 어둠이다.

 

어둡고 가장 성난 구름이다. 분노와 슬픔의 구름이다.

 

내 분노이다. 내 슬픔이다. 나는 슬퍼한다.

 

나는 슬퍼한다.

 

(YHUH)יהוה는 화가났다.

 

온 땅이 내 분노로 이리저리 흔들리리라. 시각 장애인 및 청각 장애인 세대이다.

 

(YHUH)יהוה는 쉬지 않고 얼마나 상처받고 기분이 상했는지.

 

너희는 나와 얼마나 멀리 오 남자야. 나는 너희에 대한 나의 사랑으로 인해 엄청난 고통을 겪고 있다.

 

나는 내 삶을 바쳤다.

 

내 전부를.

 

나는 그 대가로 받는 것이 거의 없었다. 이것이 나를 얼마나 슬프게 하고 화나게 하는지.

 

너희는 만물의 전개에서 너희에게 얼마나 멀리 있는지 모른다. 이것은 끝이다.

 

모든 것의 끝이다. 끝이 땅에 이르렀느니라.

 

끝이 땅에 이르렀느니라.

 

마지막 시간이다.

 

인간은 내 삶의 기록된 부분과 드러나지 않은 부분을 모른다. 기록된 일이 이루어졌다.

 

매우 소수이며, 매우 소수만이 이해하거나 알고 싶어한다.

 

나는 울고 피를 흘린다.  이 강력한 전사는 불과 피의 검으로 울고 피를 흘린다. 나는 나의 검을 뽑았다.

 

타오르는 불과 피가 흠뻑 젖었다.

 

복수는 나의 것이다. 갚으겠다.

 

나는 미국에 계속해서 경고했었다.

 

회개하라. 회개하라. 회개하라.

 

오 창녀의 집아. 반란의 집아. 나를 거부한 친구들의 집, 이제는 나의 적이다.

 

이 나라를 위해 기도하지 마라. 기도를 듣지 않겠다.

 

나는 아니라고 대답한다.

 

(YHUH)יהוה는 화가났다.

 

용은 가치가 있다. 내던져졌다. 전투가 치열하다. 흘린 피가 크다.

 

위대한 울음소리이다. 위대한 것은 고통이다.

 

너희는 아직도 시간에 눈이 멀었느냐? 아직도 자고 있느냐? 

 

깨우겠노라.

 

나는 해산하는 여성으로서 상처받고 고통받는다. 내 분노의 포도주 틀을 밟는다.

 

불의 반지이다. 왕관이다.

 

나를 사랑하고 나의 도착을 기다리고 있는 모든 사람들에게. 내 얼굴을 보기를 갈망하며... 기뻐하라.

 

시간은 지금이다. 찾겠노라.

 

어둠의 구름이다. 깊은 어둠이다. 

 

불과 영광이다. 부활이다. 결혼식 연회이다. 왕의 잔치이다.

 

(YHUH)יהוה의 집. 우리집. 집. 내 정원이 복원되었다. 나 자신에게 만족한다.

 

(YHUH)יהוה는 너무 슬퍼서 두 번째로 거절당했다.

 

내 고통은 칼날과 같아서 나를 꿰뚫는 칼날 같으니 나는 슬픔이 불과 분노로 변하여 눈물을 흘리며 애통한다.

 

복수하겠노라. 너희는 나에게서 가장 귀중한 과일을 가져갔구나. 나는 그 모든 전리품을 되찾을 것이다.

 

나는 그런 배은망덕한 사람들에게 주었다.

 

전쟁의 시간이다.

 

전환의. 영광의. 완료되었다.

 

(YHUH)יהוה는 그 모든 것에 상처를 받았다. 중상을 입었다.

 

내 상처에서 치유되었구나. 모든 것이 새로워졌구나.

 

(YHUH)יהוה는 내가 거절당해서 슬프다. 내가 진정으로 얼마나 슬픈가.

 

모든 것이 새롭구나. 지금 오라. 내가 감추었던 것을 보여주겠느니라.

 

나는 너를 항상 사랑해 왔느리라.

 

책망하겠노라.

 

보정이다.

 

이제 내 작은 무리로 오너라.

 

너희에게 왕국을 주게 되어 기쁘구나.

 

내가 가진 모든 것은 너희의 것이다. 생명의 강이다.

 

맑은. 자비. 영원한 생명.우리집. 친구와 함께 오너라. 

 

지금 입력하거라. 

 

머무르다.

 

예수 그리스도

 

 

A darkness allowed by me

 

JANUARY 31, 2022-KRYSTAL BEALL

 

January 31, 2022

Deep and most terrible darkness descends upon the earth. A darkness allowed by me. A dark and most angry cloud. A cloud of wrath and sorrow. My wrath. My sorrow. I mourn. I grieve. I AM angry. The whole earth shall reel to and fro from my anger. Blind and deaf generation. How wounded and offended I AM without cease. How far you are oh man from me. I suffer helacious levels out of my love for you. I have given my life. My all. I receive so very little in return. How this grieves and angers me. You know not how far you are in the unfolding of all things. This is the end. The end of all things. The end has come upon the earth. This is the last hour. Man knows not the written and unrevealed parts of my life. What is written has come to pass. So few, so very few understand or care to know. I weep and bleed. This mighty man of war weeps and bleeds with a sword of fire and blood. I have drawn my sword. Flaming fire and blood soaked. Vengance is mine. I will repay. I have warned America over and over and over. Repent. Repent. Repent. Oh harlot house of disease. House of rebellion. House of my friends whom have rejected me, now my foes. Pray not for this nation. I hear not the prayers. I answer not. I AM ANGRY. The dragon is WROTH. Hurled down. The battle rages. Great is the blood shed. Great is the cries. Great is the pain. Are you blind to the hour still? Are you still asleep? Awaken. I hurt and travail as a woman in labor. Treading the winepress of my fury. The ring of fire. The crowning. To all whom love me and have been awaiting my arrival. Longing to behold my face… Rejoice. The hour is now. Look up. Clouds of darkness. Deep darkness. Fire and of Glory. Resurrection. Wedding banquet. A Kings feast. The house of the LORD. My house. Home. My garden restored. A people unto myself. I AM so grieved I was rejected a second time. My pain is as a blade through me, I weep and mourn tears of anguish turned fire and wrath. Vengance. You took from me my most precious fruit. I will take back my spoil of it all. I have given to such an ungrateful people. The hour of war. Of transition. Of GLORY. It is finished. I AM hurt by it all. Severely wounded. Healed in my wounds. All things new. I AM sad I was rejected. How sad I truly AM. All things new.. come now. I will show you what I had veiled. I have always loved you. Rebuke. Correction. Come now my little flock. It is my good pleasure to give you the kingdom. All I have is yours. River of life. Crystal clear. Mercy. Eternal life. My house. Come friends. Enter now. Stay.

JESUS CHRIST

 

 

 

 

 

사도행전 2부 (버전 2.0)

https://444prophecynews.com/the-book-of-acts-2-0-holy-spirit-wind/ 사도행전 2부 (버전 2.0) 제프 바이얼리/성령의 바람-APRIL 30, 2020 이 위대한 기름부음은 (YHUH)יהוה의 크고 두려운 날까지 내내..

lee777moon.tistory.com

 

반응형
SMALL

'예슈아 하마쉬아흐 > 진리의 검' 카테고리의 다른 글

사건의 수렴  (0) 2022.02.02
'소등': 2부  (0) 2022.02.02
영원의 문턱에서  (0) 2022.02.01
전쟁과 전쟁의 소문!  (0) 2022.02.01
빨리 죄를 고백하라  (0) 2022.02.01

댓글