본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

너희는 진심으로 회개해야만 한다!

by 파란앗싸 2022. 1. 7.
반응형

 

 

 

 

YOU MUST BE TRULY REPENTANT! - Lynne Johnson - 444 Prophecy News

YOU MUST BE TRULY REPENTANT! January 4, 2022 1:27 PM Lynne Johnson Word (1) received January 4th, 2022 at 10:35 AM Psalm 91: 1-4 NKJV “He who dwells in the secret place of the Most High Shall abide under the shadow of the Almighty. I will say of the LORD

444prophecynews.com

 

너희는 진심으로 회개해야만 한다!

 

린 존슨-2022년 1월 4일 오후 1시 27분((2022년 1월 4일 오전 10시 35분))

 

시편 91편 1-4절 :
지존자의 은밀한 곳에 거주하며 전능자의 그늘 아래에 사는 자여, 나는 여호와를 향하여 말하기를 그는 나의 피난처요 나의 요새요 내가 의뢰하는 하나님이라 하리니 이는 그가 너를 새 사냥꾼의 올무에서와 심한 전염병에서 건지실 것임이로다 그가 너를 그의 깃으로 덮으시리니 네가 그의 날개 아래에 피하리로다 그의 진실함은 방패와 손 방패가 되시나니
 
너희의 왕 예슈아내가 오직 단 한번의 C.ㅇ.로나.1.9 100.신을 접종한 사람들은 회개하여 용서를 구하며 나에게 올 수 있도록 허락하기로 결정했다는 것을 너희가 알기를 원한다.

 

나는 진정으로 심판자이고 진정으로 회개하는 자를 용서하는 내 결정은 최종적이다.

 

너희는 이해하겠느냐?

 

또한 나는 이것에 대한 나의 조건을 반복해서 말한다

 

너희는 오직 단 한번의 C.ㅇ.로나.1.9 100.신 단 한번의 C.ㅇ.로나 예방 100.신 주사를 너희 몸에 주입한 사람만이 용서받을 수 있다!

 

이 100.신.접종 단 한번 접종한 용량에 대해 변동이 없으니

 

더 이상 묻지 마라!

 

너희 왕 예슈아는 이 용서를  청하는 많은 진정한 진심 어린 기도를 받으셨기 때문에 최종으로 결정한 것이다

 

나는 오직 단 한번 100.신. 접종을 맞은 자들에게만 허락하기로  최종결정하였다.


 
다시 말한다

 

단 한번의 C.ㅇ.로나.1.9 100.신.을 접종받은 사람만이 용서받는 대상이다

 

더 많은 것을 묻거나 예외를 만들기 위해 나에게 기도하며 오지 마라.

 

나는 이미 이것에 대해 예외를 만들고 있다!

 

진정으로 회개하고 따라와야 용서해 준다

 

나의 사랑하는 자녀들아

 

내 말을 알아듣겠느냐?

 

나는 여기서 많은 사람을 제외하고 '"큰" 예외를 만들고 있도다


 
더 이상 속지 마라

 

더 이상 예외는 없을 것이다!

 

나의 자녀들아,

 

너희의 왕 예슈아는 다시 너희를 사랑하신다.

 

나는 너희가 모든 영역에서 나의 경고의 말씀들에 주의를 기울이고 충분히 듣기를 기대한다!

 

큰 속임수가 오고 있고 많은 사람들이 쓰러져 멸망할 것이다

 

그들 중에 한 사람이 되지 마라 이 일에서 돌이킬 수 없기 때문이다!

 

너희의 왕 예슈아, 너희의 구속자, 너희의 메시아, 너희의 신랑이다

 

시편 91:14-16
하나님이 이르시되 그가 나를 사랑한즉 내가 그를 건지리라 그가 내 이름을 안즉 내가 그를 높이리라 그가 내게 간구하리니 내가 그에게 응답하리라 그들이 환난 당할 때에 내가 그와 함께 하여 그를 건지고 영화롭게 하리라 내가 그를 장수하게 함으로 그를 만족하게 하며 나의 구원을 그에게 보이리라 하시도다

 

 

 

YOU MUST BE TRULY REPENTANT!


JANUARY 4, 2022 1:27 PM-LYNNE JOHNSON


Word (1) received January 4th, 2022 at 10:35 AM
Psalm 91: 1-4 NKJV “He who dwells in the secret place of the Most High Shall abide under the shadow of the Almighty. I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress; My God, in Him I will trust.” Surely He shall deliver you from the snare of the fowler And from the perilous pestilence. He shall cover you with His feathers, And under His wings you shall take refuge; His truth shall be your shield and buckler.”
 
Your King Yeshua would like you to know that I AM has decided to allow those who have taken ONLY ONE C.ㅇ.VID .1.9 ‘VACCINE’ to come to ME in repentance asking for forgiveness, for the effects to be negated by ME. I AM the judge of who is truly repentant and MY decision is final. DO YOU UNDERSTAND? Also I AM repeating MY conditions for this – you can ONLY have taken ONE C.ㅇ.VID .1.9 ‘VACCINE’ – ONLY ONE INJECTION! There will be no change in this amount so do not ask! Your King Yeshua has received many heartfelt prayers asking for this forgiveness therefore I AM has decided to allow ONLY THOSE WHO HAVE TAKEN THE ONE ‘VACCINE’ INJECTION. Again only the ONE C.ㅇ.vid .1.9 ‘vaccine’. Do not come to ME to ask about more or to make an exception – I AM is making an exception on this already! YOU MUST BE TRULY REPENTANT AND BE FOLLOWING ME. DO YOU HEAR ME, MY BELOVED CHILDREN? FOR I AM IS MAKING A ‘BIG’ EXCEPTION HERE FOR MANY OF YOU.
DO NOT BE DECEIVED AGAIN FOR THERE WILL BE NO MORE EXCEPTIONS! Again your King Yeshua loves you, MY children. I AM fully expects that you will heed MY Words of Warning in ALL AREAS! The Great Deception is coming and many will fall – Do not be one of them, for there is no going back from this! Your King Yeshua, Your Redeemer, Your Messiah, Your Bridegroom
 
 
Scriptures:
Psalm 91:14-16, NKJV
“Because he has set his love upon Me, therefore I will deliver him;
I will set him on high, because he has known My name. He shall call upon Me, and I will answer him; I will be with him in trouble;
I will deliver him and honor him.
With long life I will satisfy him,
And show him My salvation.”

 

 

 

반응형
SMALL

댓글