본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

인간들의 시간은 끝이 오고 있다

by 파란앗싸 2021. 12. 29.
반응형

 

 

인간들의 시간은 끝이 오고 있다

 

바바라 후랜시스-2021년 12월 28일

 

딸아 사람들에게 말하라,

 

나는 진실된 회개가 없이 가증스러운 것들을 계속 보고 있다.

 

나는 내 입의 단편 조각들을 그들에게 기름부어 주었고 여분의 기름으로 전 세계에 걸쳐 기름을 부어 주었다.

 

나는 그들의 입속에 내 말을 넣어 주었다.

 

그들은 옥상에 서서 내 말을 소리치고 있었으나 귀머거리 들에게서 떨어져 나가고 나의 말은 무시되었다.

 

심판이 땅 위에 선포되었다.

 

많은 사람들이 죽음의 그늘 골짜기를 걸을 것이며, 내가 그들과 함께 있으니 악을 두려워하지 않을 것이다.

 

인간들의 달력이 한장 한장 넘겨지고 있도다.

 

앞으로 몇 달 안에 사람은 죽음, 재앙, 파괴, 어둠을 보게 될 것이다.

 

인간은 전염병이 계속되는 것을 보게 될 것이다.

 

국가 지도자들은 겸손해지지 않았고 나를 부르는 대신에 그들은 앞으로 나타날 짐승과 함께 밤을 새운다.

 

사탄은 나의 진리에 대해 세상을 눈멀게 했다.

 

이제 하나님의 전신갑주로 완전한 무장을 할 때이다.

 

내 앞에 길이 깨끗하게 뚫리리라.

 

인간들의 시간은 끝이 오고 있다.

MANS TIME COMES TO AN END DECEMBER 28, 2021
BARBARA FRANCIS
GODSHEALER7.COM

Daughter speak to the multitude, I continue to see the abominations without true repentance. I have anointed my mouth pieces with extra oil and placed them throughout the nations. I put my words in their mouths. They have been standing on the rooftops shouting and my words have fallen on deaf ears. Judgement has been spoken over the earth . Many shall walk in the valley of the shadow of death and fear no evil for I am with them. Mans calendar page turns. In the coming months man will see death, disaster, destruction and darkness. Man will see the plague continue. The nations leaders have not humbled themselves and called on me instead they work into the night with the Beast who is to come. Satan has blinded the world to my truth. Now is the time to put on the full armour of God. The path has been cleared before me . Mans time comes to an end

 

 

 

반응형
SMALL

댓글