본문 바로가기
지구 속 이야기

지금은 예슈아 하마쉬아흐께로 돌이킬 때-남한에게 보내는 제 2차 쓰나미 경고이다

by 파란앗싸 2021. 7. 13.
반응형

Heal the Nation Prayer Session - Windhoek Central State Hospital

 

https://444prophecynews.com/2nd-tsunami-warning-for-south-korea-sharlene-reimer/

2nd Tsunami Warning For South Korea 남한에게 보내는 제 2차 쓰나미 경고이다
Vision #270 Feb 23/21 Tues./비전 #270 2021년 2월 23일
FEBRUARY 24, 2021 12:55 PM - SHARLENE REIMER 샤를린 레이머
THEPROPHETICBRIDE.WORDPRESS.COM

나는 다른 성도들과 함께 왕좌 방에서 주 예수를 찬양하고 숭배하고 있었다 나는 성경과 찬양으로 주님을 선포했다 당신이 찬양하고 성경을 선포할 때 그것은 천국을 열어준다 
나는 늘 그렇듯이 기도하기 시작했다 나는 많은 사람들을 위해 그 틈에 서 있었다; 
내가 아는 사람들과 내가 알지 못하는 사람들과 특히 어려운 사람들을 위해 기도한다: 성매매범들과 신자들을 박해하는 사람들을 위해 기도한다 예수님도 그들을 위해 죽지 않으셨나? 시편 91을 선언하러 왔을 때, 나는 산꼭대기에 서서 가까이 있는 내 모습을 보았다 

나는 새 갑옷을 입고 있었는데 그것은 밝은 황금색이었고 보석이 달려 있었다! 나는 충격을 받았다!
나는 항상 약간 떨어진 곳에서 내 자신을 보았고 내 갑옷이 하얀 곳에는 항상 색깔이 없었다 사랑스러운 갑옷을 내게 드러내 주신 예수님께 감사드린다 
나는 내가 몸을 숙여 다른 성도를 돕는 것을 보았다 그때 나는 누군가의 손을 잡고 그들을 도와주고 있었다 독수리가 나를 만났고 우리는 떠났다 나는 높은 건물 꼭대기에 있는 내 자신을 발견했다 
아래를 내려다보니 항구와 다른 건물들과 내 앞에 바다가 보였다 멀리서 바다를 내다보니 땅 쪽으로 더 큰 긴 파도가 오고 있었다 

2011년 일본을 강타한 파도가 생각났다 파도는 힘있게 상당히 빠르게 움직이고 있었고 내륙으로 이동했다 

머릿속으로는 한국이라는 것을 이해했다 그러나 나는 예수님께 그것에 대해 묻고 싶어서 하얀 벤치로 갔다 

나는 예수님께 이 쓰나미가 한국을 강타한다는 것이냐고 확인을 요청했고 그는 "그래, 딸아."라고 대답하셨다 

나는 171번에서 이것에 대한 이전의 환상을 본 적이 있었다 그 비전에서 나는 국가를 강타한 지진이 쓰나미 파도를 일으키는 것을 보았다 그리고 그 다음 나는 왜 북한이 아니라 이 나라이냐고 물었다 (북한이 극도의 공산주의 때문에 더 많은 그것을 받을 자격이 있다고 느꼈다) 

그러나 예수님은 그렇지만 "나는 북한을 상대할 것이다. 그들은 면제받지 못한다 나는 그들의 사악한 지도자들을 안다.

그래서 나는 왜 한국이냐고 물었다 

예수님께서 대답하셨다 

"이 나라는 그들의 우상숭배를 회개하고 나에게 돌아와야 한다 그들은 어리석은 시간을 보내고 있다.

나는 그때 그곳의 성도들에 대해 물었다 예수님께서 말씀하셨다 

"나의 자녀들은 내가 돌볼 것이다 그 재앙이 내 교회를 깨울 것이다.

나는 환상을 보려고 계단을 내려갔다 나는 인사말을 하고 다른 사람들이 이미 모여 있는 지역으로 걸어갔다 환상이 열리자 건물 꼭대기에서 내려다보았던 그 지역이 보였다 그러나 지금 나의 관점은 마치 항구에 서서 땅과 도시를 바라보고 있는 것 같았다 그 지역은 엉망진창이었다; 쓰나미 파도의 여파와 매우 흡사해 보였다 파괴가 많았고 파편이 사방에 널려 있었다

사람들이 죽었다는 것을 이해했다 어떤 메세지인가?

 예수님께서 말씀하셨다 

"재난이 거의 다 닥쳐왔다 너희의 우상숭배에서 나와서 회개하라 한국이여! 나에게로 돌이켜라 나는 나라들을 깨우고 있는 중이니라.

한국 국민을 위해 기도하세요 

그들이 회개하고 주님께로 돌이키고 하나님이 이 나라에 대해 의에 대한 굶주림을 풀어 주시기를 기도하십시오 

아멘!

I was praising and worshiping the Lord Jesus in His Throne Room with other saints. 
I declared the Lord in scripture and in song. When you sing and declare scripture, 
it opens up heaven. I began to pray as I always do. I stood in the gap for many 
people; those I knew and those I didn’t, particularly the more difficult people to 
pray for: sex traffickers and those who persecute/murder the Believers. Didn’t 
Jesus die for them too? When I came to proclaiming Ps 91, I stood on top of the 
mountain and saw myself close up. I was wearing new armour and it was bright 
golden and had gems on it! I was shocked! I’ve always seen myself at a bit of a 
distance and always without colour where my armour is white. Thank you Jesus 
for the lovely armour and revealing it to me. J I saw myself lean down and help up 
another saint. I was then me grasping someone’s hand and assisting them up.

My eagle met me and we were off. I found myself on top of a tall building. I looked 
down and saw a harbor and other buildings and the ocean before me. Looking out 
in the ocean not too far in the distance, I saw a larger long line of wave coming 
towards the land. It reminded me of the wave that hit Japan in 2011. It was moving 
fairly fast with force and moved inland. In my head I understood it was South Korea.
But I wanted to ask Jesus about it so I went to the white bench. I asked Jesus to 
confirm‎ that this tsunami wave hits South Korea and He replied: “Yes, daughter.” 
I have had a previous vision about this in #171. In that vision, I saw an earthquake 
that hit the nation resulting in a tsunami wave. I then asked why this nation and 
not North Korea? (I felt North Korea deserved it more because of their extreme 
communism) But Jesus said: “I will be dealing with North Korea yet.

They are not exempt. I know their wicked leaders.” So I asked why then South 
Korea? Jesus replied: “This nation needs to repent of their idolatry and return to 
Me. They spend their time foolishly.” I asked then about the Believers there. And 
Jesus said: “I will take care of My own. The disaster will also wake up My church.” 
I left and went down the stairs to see a vision. I greeted my greeter group and 
walked over to the area where the others have already gathered. The vision 
opened up to see the area that I had just looked down on from on top of the 
building. But now my perspective was as if I was standing in the harbour, looking 
towards land and the city. The area was a mess; looking much like the aftermath 
of the tsunami wave. There was a lot of destruction; debris everywhere. 
I understood people had died. What is the message?

Jesus said: “Disaster is almost upon you. Come out of your idolatry and repent, 
South Korea! Return to Me. I am waking up the nations.” Please pray for the 
people of South Korea that God would release a hunger for righteousness over this 
nation that they would repent and return to Him. Amen!

반응형
SMALL

댓글