본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

C.ㅇ.로나바2러스 예방100.신.을 받지 마세요

by 파란앗싸 2022. 1. 18.
반응형

 

 

 

 

CORONAVIRUS VACCINE DO NOT TAKE - Jonathan Theiben - 444 Prophecy News

CORONAVIRUS VACCINE DO NOT TAKE April 2, 2020 Jonathan Theiben Early in the morning of March 29, 2020 I had a short warning dream. I saw words going across a white screen the letters were in all caps and coming up just as if someone was typing it out. The

444prophecynews.com

 

 

C.ㅇ.로나바2러스 예방100.신.을 받지 마세요

 

조나단 테이벤-APRIL 2, 2020

 

2020년 3월 29일 아침 일찍 나는 짧은 경고의 꿈을 꾸었다

 

나는 하얀 화면을 가로질러 가는 단어들을 보았다

 

그 글자들은 마치 누군가가 타이핑을 하는 것처럼 모든 모자속으로 들어 가고 있었다

 

메시지는

 

"C.ㅇ.로나바2러스 예방100.신.접종금지"

 

그 다음 나는 잠에서 깨어났다

 

나는 아내에게 그것에 대해 말했고 그녀도 또한 방금 C.ㅇ.VID.1.9에 대한 꿈을 꾸었다고 말했다

 

나는 매우 바빴었다

 

그렇지 않았으면 이 글을 더 일찍 공유하려고 올렸을 것이다

 

아래에는 내 꿈과 관련된 링크들이 있다

 

 

C.ㅇ.RONAVIRUS VACCINE DO NOT TAKE 

 

APRIL 2, 2020 - JONATHAN THEIBEN

 

Early in the morning of March 29, 2020 I had a short warning dream.

I saw words going across a white screen the letters were in all caps and 

coming up just as if someone was typing it out. The message was

"C.ㅇ.RONAVIRUS VACCINE DO NOT TAKE."

I then woke up.  I told my wife about it and she also had just had a dream 

about C.ㅇ.VID.1.9. I’ve been very busy or I would  posted this earlierBelow 

are some links related to my dream

 

 

 

 

내가 침묵을 지키겠느냐?

남부 침례교수장 알 몰러, 기독교인들이 "짐승의 표식" COVID-19 백신을 접종해야 할 성경적 의무가 (에큐메니컬-종교통합 복음주의 따따교(신사도)목회자 개신교에서 탈출하세요. 여러분과 가족

lee7ommm.tistory.com

 

반응형
SMALL

댓글