본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

곧 아이들을 데려갈 것이다

by 파란앗싸 2022. 1. 24.
반응형

 

 

 

 

 

Soon I Will Take The Children - Cryptic1 - 444 Prophecy News

Soon I Will Take The Children April 25, 2020 12:53 PM Cryptic1 On 4.15.20 I was awakened by the word ‘daughter‘ in my spirit. I then received a word from the Holy Spirit. As it was a lengthy message, I decided to separate it into parts, which I did in

444prophecynews.com

 

 

곧 아이들을 데려갈 것이다

 

크립틱원-APRIL 25, 2020 12:53 PM

 

4.15.2020에 나는 영혼이 ‘딸아’라는 단어를 듣고 깨어났다

 

그리고 나서 나는 그 다음 성령으로부터 한 마디를 받았다

 

긴 메시지였기 때문에 나는 두 개의 이전 게시물에서 게시했던 부분에서 분리하기로 결정했다

 

메시지의 세 번째 부분을 기다리고 있을 때 나는 자캐리 알렉산더가 ‘휴거’라는 제목으로 4.24.2020에 사이트에 올린 게시물을 발견했다

 

또는 끝까지 견디는 것이 좋을까요? 는 내가 찾고 있던 확인서와 같았다

 

마지막 메시지에는 내가 생략한 개인적인 단어가 포함되어 있었다

 

곧 사악한 자가 일어나 그의 자리를 차지하면서 모든 목소리가 멈출 것이다

 

(이렇게 의미하는 것으로 이해했다)...

 

내 심판이 증가할수록 많은 사람들의 마음도 놀라서 내게로 돌아서고 그 다음에 아버지의 선함과 자비를 경험하면서 말할 수 없는 기쁨을 느낄 것이다

 

나는 돌아올 것이다!

 

많은 사람들이 나에 대해 들었지만 나를 아는 사람은 많지 않다 

 

나는 지금 자녀들의 장소를 준비하러 간다

 

영광의 구름속에서 나를 맞을 준비를 하라

 

나는 사랑하는 내 자녀들 내 신부를 위해 곧 온다!

 

너희의 왕 예슈아 

 

딸아, 딸아, 내가 곧 돌아올 것이다!

 

나는 내 자녀들을 위해 온다

 

이스라엘의 잃어버린 양을 위해 온다

 

나는 곧 온다!

 

나는 곧 아이들을 데려갈 것이다

 

이 일이 일어날 때 지구 표면에 많은 슬픔이 닥치게 될 것이다

 

지구에서 첫 번째 태어난 장자들이 이집트에서 사라진 것처럼 그러므로 역시 내 영원한 자비로서 어린 아이들을 지구에서 옮겨갈 것이다

 

그 때 그들은 울부짖고 매우 슬퍼할 것이다

 

하지만 그것은 정말로 그들에게 내리는 내 자비의 손길이다

 

나는 내 자녀들을 위해 곧 온다! 

 

​영광의 구름속에서 나를 맞이할 수 있는 강력한 교회로 준비되어라!

 

 

Soon I Will Take The Children

 

APRIL 25, 2020 12:53 PM - CRYPTIC1

 

 

On 4.15.20 I was awakened by the word ‘daughter‘ in my spirit. I then received 

a word from the Holy Spirit. As it was a lengthy message, I decided to separate 

it into parts, which I did in two previous posts. I was waiting on the third part 

of the message when I came across the 4.24.20 post by Zachary Alexander on 

this site titled ‘Rapture? or Endure to the end?‘ This was the confirmation I was 

looking for. The final message included a personal word which I have omitted.

Soon all voices will cease as the evil one rises up to take his place. 

(I understood this to mean sites like this one)…For as My judgments increase – 

so too will the hearts of many turn to Me in surprise and then unspeakable joy 

as they experience the goodness and mercy of the Father.

I WILL RETURN! Many have HEARD of Me but not many KNOW Me. I go now 

to prepare a place for My own. Be ready child to receive Me In the clouds of glory.

I come soon for My beloved bride, My own! Your King Yeshua

Daughter, daughter I will return soon! I come for My own – for the lost sheep 

of Israel. I come soon!… SOON I WILL TAKE THE CHILDREN. MUCH SADNESS 

WILL COME UPON THE FACE OF THE EARTH WHEN THIS OCCURS. AS IN EGYPT 

WHEN THE FIRST BORN WAS REMOVED FROM THE EARTH – SO TOO SHALL 

I IN MY EVERLASTING MERCY REMOVE THE CHILDREN, THE YOUNG ONES, 

FROM THE EARTH. THERE WILL BE WAILING AND MUCH SORROW THEN – 

BUT IT IS TRULY MY MERCIFUL HAND THAT IS UPON THEM. I come soon for 

My own! Be ready O mighty church to receive Me In the clouds of glory!

 

 

 

 

 

 

 

 

유성들

성령의 인도 유성들 by 파란앗싸 2022. 1. 24. Meteors - Minga Syska - 444 Prophecy News Meteors April 25 2020 9:27 AM Minga Syska The night before last as I was finishing up my prayers the Lord gave me a quick vision shot of being in space and se

lee7ommm.tistory.com

 

반응형
SMALL

댓글