본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

그가 온다

by 파란앗싸 2021. 7. 31.
반응형

https://444prophecynews.com/he-cometh-marie-fair/

He Cometh 그가 온다
JUL 29, 2021, 2:02 PM - MARIE FAIR 머리 훼어
Received the Lords word on July 29th 2021
2021년 7월 29일에 주님의 말씀을 받았다

그리고 내 땀은 핏방울 같았다 사랑하는 나의 자녀들아, 내가 서로 사랑하라고 하지 않았느냐? 사랑은 수많은 죄를 덮는다 모든 육체가 인간-사람의 아들이 오는 것을 볼 때가 가까워지고 있다 
나는 내 자녀들 너희에게 구원이 가까이 다가왔다고 말한다 나는 그들이 나의 자녀들이고 내가 어디로 가든지 나를 따라오는 것을 알고 있다 내가 가는 곳마다 그들은 나를 향한 그들의 사랑이 순수하고 거룩하다 

자녀들아 우리 서로를 사랑하자 나는 곧 나의 보상을 가지고 온다 나의 파수꾼들의 말을 들어라 

파수꾼들은 내 타이밍,시간,시기를 손에 붙잡고 있다 

하늘과 땅의 모든 힘, 권세가 나에게 주어졌고 곧 나는 너희의 영혼의 원수대적을 물리칠 것이다 원수대적, 그는 떨고 있고, 두려움은 그의 문 안에 있느니라 
그는 힘, 권세가 없느니라!!!!! 너희들을 위해 모든 힘을 다해서 너희에게 생명을 주고 목숨을 바친 내 아들에게 무릎을 꿇게 할 것이다 내가 온다 

자매 머리 훼어....
가장 높은 분의 파수꾼이고 주님을 위해 입으로 대변하는 파수꾼

And my sweat was like droplets of blood. My dear sweet children, have i not told you to love 
one another? Love covers a multitude of sin. The time is nearing when all flesh will see the coming 
of the son of man . I say unto you my children look up your redemption draws near. I know those 
who are mine they follow me wherever i go their love for me is Pure and Holy. Children let us love 
one another, i come soon my reward is with me, listen to the mouths of my watchmen they hold 
my timing in their hands. All power in heaven and on earth has been given to me, soon i puit away 
the enemy of your souls. He trembles, fear is within his gates, He has no power!!!!! I HOLD ALL 
POWER every knee will bow to my son who has given his life for yours. i come.
Sister Marie Fair……..watchman of the most high and mouthpiece for THE Lord Jesus

반응형
SMALL

댓글