본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

나는 바로 문 앞에 와 있다

by 파란앗싸 2021. 10. 21.
반응형

 

 

 

Godshealer7 – End Time Prophecy

God has bestowed his blessings on us so we can provide: End Time Prophecy messages Prophetic Dreams and Visions Healing Messages Parables Words of Knowledge Revelation Edifying messages to the Church We are born again Christians, servants of the Lord Jesus

godshealer7.com

 

 

 

 

나는 바로 문 앞에 와 있다

바바라 후랜시스-2021년 10월 20일

나는 너희를 위해 돌아올 것이며 나는 문 앞에 와있다.

나는 더 이상 지체할 수가 없도다.

내 눈이 지구를 살피며 돌아다닌다.

나는 사랑이 없는 사람들을 본다.

많은 사람들은 어둠에 잡혀 어두운 마음을 가지고 있다.

사랑이 없는 냉정한 사람들이 살인 사회를 이루고 있고 그들은 나 예수를 모른다.

내가 문 앞에 와있는데, 너희 얼굴에 바람이 느껴지느냐?

내 임재(임마누엘)를 느낄 수 있느냐?

내 빛이 빛나는 것이 보이느냐?

내가 네 귀에 속삭이는 말이 네 귀에 들리느냐?(성령의 음성을 듣고 있느냐?)

내 사랑을 느낄 수 있느냐?

나 여호와는 사랑이니라

내 영광속에 들어갔을 때 방 안이 영광으로 가득 찰 것이다.

나는 세상의 빛이다. 너희는 나의 왕관의 보석이므로 내 분노의 날에 벌받도록 임명되지 않았다.

너희는 다가오는 내 심판에서 벗어날 것이며 구원받을 것이다.

너의 이름이 내 생명책에 기록되었다.

너는 나의 택함을 받은 내 자녀이다

내가 너의  형체를 조립하고 네가 모태에 잉태되기 전에부터 나는 너를 알고 있었으며 나는 너의 이름을 지었다.

나는 너를 사랑했다. 나는 너를 신성한 존재로 지었다.

너는 영원히 나와 함께 할 것이다. 나는 문 앞에 와있다.

I AM AT THE DOOR

OCTOBER 20, 2021 BARBARA FRANCIS

I am returning for you I AM at the door, I can tarry no longer . My eyes roam the earth. I see a loveless people , many with dark hearts. A murdering society of cold hearted people who do not know me . I am at the door can you feel the wind in your face? Can you feel my presence ? Can you see my light shining ? Can you hear me whisper in your ear? Can you feel my love? I AM LOVE. When I enter my glory will fill the room . I AM THE LIGHT OF THE WORLD .You are not appointed to wrath you are my crown jewels . You will be spared from the coming judgements Your name has been recorded in my book. You are my chosen . Before I formed you and placed you in your mothers womb , I knew you . I named you . I loved you. I sanctified you . You will be with me forever . I AM AT THE DOOR .

반응형
SMALL

댓글