본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/성경말씀

아무도 네 면류관을 빼앗지 못하게 하여라.

by 파란앗싸 2021. 7. 31.
반응형

7."필라델피아 교회의 천사에게 써라. 거룩하신 분, 진리이신 분, 다뷛의 열쇠를 가지셔서 열면 아무도 닫을 사람이 없고 닫으면 아무도 열 사람이 없는 분이 이 일들을 말씀하신다.

8.'나는 네 일들을 안다. 보라, 내가 네 앞에 열린 문을 두었으니 아무도 그것을 닫을 수 없다. 왜냐하면, 너는 적은 능력을 가지고도 내 말을 지켰고 내 이름을 부인하지 않았기 때문이다.

9.보라, 자칭 예후다인이라고 하지만 사실은 아니고 거짓말하는 사탄의 회당에서 내가 몇 명을 나오게 할 것이다. 보라, 내가 그들이 와서 네 발 앞에 경배하게 하여 내가 너를 사랑한다는 것을 그들로 하여금 알게 할 것이다.

10.참으로 너는 인내하라는 내 말을 잘 지켰다. 그래서 나도 이 땅에 사는 사람들을 시험하기 위하여 온 세상에 오고 있는 시험의 때에 너를 지킬 것이다.

11.내가 곧 가리니, 네가 가진 것을 굳게 붙잡고 아무도 네 면류관을 빼앗지 못하게 하여라.

12.이기는 자는 내가 나의 하나님의 성전 기둥으로 삼을 것이며, 그는 다시는 밖으로 나가지 않을 것이다. 나는 나의 하나님의 이름과 나의 하나님의 성(城) 이름 곧 하늘에서 나의 하나님께로부터 내려오는 새 예루샬라임을 기록하고 또 나의 새 이름을 그 이기는 자 위에 기록할 것이다.

13.귀 있는 자는 영이 교회들에 하는 말을 들어라.'"

요하난의 계시(요한계시록)3장 7~13절

Revelation 3:7-13:
And to the messenger of the assembly in Philadelphia write: He who is set-apart, He who is true, He who has the key of Dawiḏ, He who opens and no one shuts, and shuts and no one opens.

I know your works – see, I have set before you an open (delet) door, and no one is able to shut it – that you have little power, yet have guarded My Word, and have not denied My Name.

See, I am [giving up those] of the congregation of satan, who say they are Yehuḏim and are not, but lie. See, I am making them come and worship before your feet, and to know that I have loved you.

Because you have guarded My Word of endurance, I also shall guard you from the hour of trial which shall come upon all the world, to try those who dwell on the earth.

See, I am coming speedily! Hold what you have that no one take your crown.

He who overcomes, I will make him a pillar in the Dwelling Place [sanctuary]
of My Elohim, and he shall by no means go out. And I shall write on him the Name of My Elohim and the name of the city of My Elohim, the renewed Yerushalayim, which comes down out of the [shomayim] heaven from My Elohim, and My renewed Name.

He who has an ear, let him hear what the Spirit says to the (Kehillah) Ecclesia (the out-called ones).

Y’Shua

반응형
SMALL

댓글