본문 바로가기
예슈아 하마쉬아흐/진리의 검

H. R. 6666 짐승의 마크가 지금 시행되고 있습니다!!!

by 파란앗싸 2022. 1. 27.
반응형

 

 

 

 

(시민저널)
* 악마적 H. R. 6666 연락추적 법안?

2020년 5월 10일 • 시민 리포터.

조지 밀러입니다.

지난 한 주 동안, 저는 이메일을 받고 있습니다.

 

웹 기사와 소셜 미디어 게시물에서 "총체주의", "나치", "신세계 질서", "빅 브라더", H.R.66 – C.ㅇ.VID.1.9 테스트, 도달, 모든 사람에게 연락하기" 법안에 대해 경고하는 것을 보았습니다.

 

이 법안은 현재 통과되지 않았습니다.

 

토요일 벤투라 카운티 잠금 시위를 취재하면서 공격한 표지판까지 봤습니다(아래 사진 참조).

 

이 법안은 5월 1일 민주당 하원 의원이 제출했습니다.

 

바비 러쉬입니다.

 

 

저는 마침내 그 모든 소동이 정당한지 알아보기 위해 그것을 실제로 읽게 되었습니다.

 

여기서 직접 읽어보실 수 있고, 여러분 모두 읽어보시길 권합니다.

그렇다면, 그 혐의들이 사실일까요?

 

정말 "악"인가요?

 

글쎄요, 제 대답은 예스 앤 노입니다.

아니- 악이 아니라고요?

'아니오'에서는 누가, 어디서, 어떻게 감염이 퍼지고 있는지 확인하기 위해 연락처를 확인하고 추적하는 발상은 상식일 뿐입니다.

 

감염되거나/또는 다른 사람에게 감염되거나 감염될 가능성이 높은 사람을 찾는 것은 증상을 보이기 전에라도, 심각한 전염성 질병의 확산을 멈추거나 최소한 늦추도록 돕는 사전 예방적인 방법입니다.

 

이것은 이미 CDC, 주 및 하위 수준의 관할 당국이 심각한 전염병에 대해 시행하고 있지만, 현재 논의 중인 질병의 규모, 깊이 및 침입에 대해서는 결코 시행하지 않습니다.

 

일각에서는 이런 것과 향후 유행에 대한 미국 내 추적이 완전히 구현되려면 대대적인 점프 시작이 필요하다는 목소리도 나오고 있습니다.

 

법적으로 문제가 있는 연방 정부보다는 주 정부가 이런 조치를 취하는 것이 바람직하고 합헌적입니다.

 

법안 자체에는 사람들이 두려워하는 대부분의 것들을 뒷받침하는 것이 없습니다.

 

하지만 이런 일이 일어나는 것을 막지는 못할 것이고 심지어 그것들을 부채질할 수도 있습니다.

예- 악하다구요?

1. 법안 취지가 겉으로는 고상해 보이지만, 남용 가능성은 매우 큽니다.

 

법안은 그 안에 한계나 책임감이 내재되어 있지 않으며, 불이행이나 남용에 대한 처벌이나 법적 구속력이 없습니다.

 

"핫 스폿"은 미국 내 관할 지역의 절반을 커버할 수 있습니다.

 

절반은 평균보다 더 심하기 때문입니다.

 

일각에서는 이들을 사냥해 강제로 집에서 제거하고, 감염자, 심지어 거짓 양성반응자, 회복된 사람, 더 이상 전염성이 없는 사람에게 꼬리표를 붙인 뒤, 이들의 완전한 사회참여를 차단하는 방법으로 낙인을 찍는 데 사용될 수 있다고 추측했습니다.

 

AIDS 활동가들이 이 일로 위협을 받자, 지옥을 일으켜 차갑게 막았습니다.

 

대형 기술 회사들은 이미 C.ㅇ.VID.1.9 감염의 경로와 관련 있는 사람들의 경로를 추적하기 위한 소프트웨어를 개발하고 있으며 위험한 사람들이 누구와 접촉했는지와 심지어 어디로 갔는지에 따라 추론하고 있습니다(애플과 구글은 스마트폰을 사용하여 연락 추적에 도움을 주는 새로운 도구에 대한 공동 노력을 발표했습니다).

 

일부 기술 회사들은 사람들이 휴대폰 추적, 안면 인식, 온도 감지 및 그 추적으로 구축된 데이터베이스를 통해 구매로부터조차 특정 이동성, 진입을 거부할 수 있다고 제안했습니다.

CA AB-262와 같은 법안들: 전염성 질병은 공무원들에게 행동할 수 있는 힘을 줍니다.

 

H.R. 6666에는 어떤 것도 나타나지 않지만, 적절한 지시와 감독 없이 그런 모호한 목표를 향해 많은 돈이 그저 말썽을 부릴 뿐입니다.

 

AB 262의 일부 지역은 공무원들에게 사실상 백지 수표를 주고 있으며, 시민 자유 옹호자들은 다음과 같은 가슴앓이를 하고 있습니다.

"이 법안은 지역 보건관이 지역 보건관 관할의 다른 정부 기관에 명령을 내려 전염병의 확산을 억제하기 위해 필요하다고 판단되는 조치를 취할 수 있도록 허가할 것입니다."- CA AB 262

3. "비상"의 정의는 상당히 모호합니다.

 

많은 사람들은 제2차 세계 대전 비상 명령이 여전히 발효 중이라는 것을 알지 못합니다.

 

어떤 비상사태가 이 법안의 계속을 구체적으로 활성화하거나 정당화합니까?

 

그리고 언제 종료됩니까?

 

C.ㅇ.VID.1.9 전염병의 연방 및 CA 비상사태에 대한 확정 종료일은 없습니다.

 

공식 검토 날짜나 절차도 없습니다.

 

정부는 비상사태 선언서를 유지하려는 불안정한 경향을 보이고 있는데, 이 선언서는 보통 승인권이 없는 상태이며, 실제로 그것이 정말로 필요한지 한참 후에 유효하다.

4. $100,000,0000,000.00?? 수십억 달러입니다.

 

매년요? 진짜요?? 그것은 명백한 목적의 엄청난 금액입니다.

 

이는 10년간 최소 1조 달러 규모입니다.

 

이러한 자금이 구입하여 충분히 소비될 것이며 더 많은 수요가 있을 것이라는 규모와 확산성은 놀라울 정도입니다.

5. 6666의 히스테리적 해석 중 일부는 상단을 넘어섰지만, 실질적인 범위 제약은 없고, 정의가 서툴고, 모든 붉은 깃발인 확고한 일몰 날짜는 없습니다.

6. 마지막으로, 지폐 번호는 사람들을 조롱하는 것처럼 보입니다-- "6666", 5월의 날 – 정말? 아마도 우연은 아닐 것입니다.


명백한 학대 가능성을 가진 이른바 '주류 언론'의 이런 수입 법안에 대한 침묵은 귀가 먹먹합니다.

 

우리는 구글 검색의 처음 10페이지에서 이 연간 1,000억 달러 어음에 대한 MSM 참조를 찾을 수 없었습니다. 그건 불안해요.

(Citizens Journal)
*The Evil HR 6666 Contact Tracing Bill?

May 10, 2020 • By Citizen Reporter

By George Miller

For the last week or so, I have been getting emails, seeing web articles and social media postings warning about the “totalitarian,” “Nazi,” “New World Order,” “Big Brother,” H.R.6666 – C.ㅇ.VID.1.9 Testing, Reaching, And Contacting Everyone (TRACE) Act grants bill in Congress- not passed at this time. I even saw signs attacking it while covering Saturday’s Ventura County Lockdown protest (see photos below). The bill was submitted on May 1 by Democrat U.S. House Rep. Bobby Rush.

I finally got around to actually reading it to see if all the fuss was justified. You can read it yourself HERE and I recommend that everyone does.

So, are those allegations true? Is it really “evil?” Well, my answer is yes and no.

No- Not Evil?

On the “no,” the idea of identifying and tracking down contacts to determine who, where and how infections are spreading is just common sense. Finding people who are infected and/or have a high probability of getting infected or infecting others, even before they show symptoms, is a proactive way of helping to stop or at least slow down the spread of serious communicable diseases. This is already being done by CDC, state and lower level jurisdictions for serious communicable diseases, but never on the scale, depth and intrusiveness of what is under discussion now. Some say that a massive jump start is needed to get tracing fully implemented in the U.S. for this and future pandemics. It’s good and constitutional that the states would be doing this rather than the federal government, although with legally questionable federal funding. There is nothing in the bill itself that supports most of things people fear about it. But it wouldn’t stop these from occurring and may even fuel them.

Yes- Evil?

1. While the bill objective seems noble on the surface, there is much potential for abuse. The bill has no limits or accountability built into it and no penalties or strings for non-compliance or abuse. “Hot spots” where it would apply cover half of jurisdictions in the USA, since half are worse than average. Some have speculated that it could be used to hunt down and forcibly remove people from their homes and be used to help label infected people, even false positive-tested people, recovered people and those who are no longer contagious, then brand them in a way to block their full participation in society. When AIDS activists were threatened with this, they raised hell and stopped it cold. Big tech companies are already developing software to track the path of and people connected with C.ㅇ.VID.1.9 infections and extrapolate who risky people are based on who they came into contact with and even where they went (Apple and Google unveiled a joint effort on new tools that would use smartphones to aid in contact tracing). Some tech companies have proposed that people could be denied certain mobility, entry, even from making purchases, via cell phone tracking, facial recognition, temperature sensing and databases built from that tracking.

Bills like CA AB-262 Local health officers: communicable diseases give the power to officials to act- but excessively. None of that appears in H.R. 6666, but so much money directed at such a vague objective without proper direction and oversight is just begging for trouble. Certain portions of AB 262 give officials a virtual blank check and are causing civil liberty advocates heartburn, such as:

“The bill would authorize the local health officer to issue orders to other governmental entities within the local health officer’s jurisdiction to take any action the local health officer deems necessary to control the spread of the communicable disease.”- From CA AB 262

3. Definition of “emergency” is quite nebulous. Many people don’t know that some World War II emergency orders are still in effect. Which emergencies specifically activate or justify continuation of this bill still apply and when will they end? There is no firm end date for declared federal and CA states of emergency for the C.ㅇ.VID.1.9 pandemic. Not even formal review dates or procedures. Government has a disturbing tendency to keep emergency declarations, which usually have no legislative vote authorizing them, in effect long after they are truly needed, if ever so.

4. $100,000,0000,000.00?? Those are BILLIONS. Per year? Seriously??? That is a staggering amount of money for the apparent objective. That’s at least $1 trillion over 10 years. The scale and pervasiveness that such funding would buy and would surely be fully spent and even more asked for is stunning.

5. While some of the hysterical interpretations of 6666 are over the top, it places no real scope constraints, is poorly defined and there is no firm sunset date- all red flags.

6. Finally, the bill number seems to be mocking the People- “6666”, filed on May Day – REALLY? Probably no coincidence.


The silence of so-called “Mainstream Media on a bill of such import with its obvious potential for abuse is deafening. We couldn’t find a MSM reference to this $100 billion/year bill anywhere in the first 10 pages of a Google search. That’s disturbing.

 

https://www.citizensjournal.us/the-evil-hr-6666-contact-tracing-bill/

 

 

 

 

 

[자료: 미국/ 의회 Congress.gov]


* H.R.666 - C.ㅇ.VID.1.9 테스트, 도달 및 연락(TRACE) 법안.

•문서: H.R.666 — 116차 의회(2019-2020)

여기에 표시:


하우스 내(內) 소개(05/01/2020)


제116회 의회


2d 세션

< H. R. 6666 >


보건 및 인간 서비스부 장관이 적격 기업에게 C.ㅇ.VID.1.9에 대한 진단 테스트 및 연락처 추적과 같은 관련 활동, 필요에 따라 개인 거주지 및 기타 목적을 위한 보조금을 수여할 수 있는 권한을 부여한다.


하원 대표(Congress)


2020년 5월 1일

루시 씨 (자신을 위해 바라간 씨, 배스 씨, 베이어 씨, 메릴랜드의 브라운 씨, 버터필드 씨, 카르데나스 씨, 인디애나 주의 카슨 씨, 코헨 씨, 코레아 씨, 쿠엘라 씨, 드게트 씨, 데밍스 부인, 텍사스의 곤잘레스 씨, 그리잘바 씨, 헤이스팅스 부인, 헤이 부인. 뉴욕의 히긴스 씨, 캅투르 씨, 칸나 씨, 뉴햄프셔의 쿠스터 씨, 코네티컷의 라슨 씨, 린치 씨, 맥콜럼 씨, 무어 씨, 노튼 씨, 페인 씨, 라스킨 씨, 루다 씨, 라이언 씨, 사르바네스 씨, 앨라배마의 세웰 씨, 시레스 씨, 소토 씨, 트라이브 씨, 미시시피 주의 톰슨 씨, 반 드류 씨, 벨라스케즈 씨, 와서만 슐츠 씨, 나폴리타노 부인)은 다음과 같은 법안을 도입했는데, 이 법안은 에너지 및 상업 위원회에 회부되었다.


법안

보건 및 인간 서비스부 장관이 적격 기업에게 C.ㅇ.VID.1.9에 대한 진단 테스트 및 연락처 추적과 같은 관련 활동, 필요에 따라 개인 거주지 및 기타 목적을 위한 보조금을 수여할 수 있는 권한을 부여한다.

미국 상원과 하원이 의회에서 제정한 경우,


섹션 1. 짧은 제목.

이 법은 "C.ㅇ.VID.1.9 시험, 도달 및 모든 사람에게 연락(TRACE)법"으로 인용될 수 있다.

제2항. C.ㅇ.VID.1.9 이동 보건 장치를 이용한 시험 및 접촉 추적

(a) 일반적으로.—질병관리 및 예방센터 소장을 통해 보건 및 인간 서비스 장관은 적격 기관에 C.ㅇ.VID.1.9에 대한 진단 테스트를 수행하고, 감염된 개인의 연락처를 추적 및 모니터링하며, 다음을 통해 그러한 접촉의 검역을 지원할 수 있는 보조금을 수여할 수 있다.

(1) 이동 보건 장치

(2) 필요에 따라 개인 시험 및 거주지에서 개인에게 시험 및 검역에 관한 서비스를 제공한다.

(b) 자금의 허용 용도.—이 조에 따른 보조금 수령자는 (a)항에 기술된 활동을 지원하기 위해 보조금 기금을 사용할 수 있다.

(1) 개인의 고용, 훈련, 보상 및 비용 지급

(2) 개인 보호 장비 및 기타 용품을 구입한다.

(c) 우선순위—이 조에 따라 보조금 수령자를 선정할 때, 장관은 다음 사항에 우선 순위를 부여해야 한다.

(1) 핫 스팟 및 의료적으로 소외된 지역사회에서 본 조에 따라 자금 지원을 받는 활동을 수행하도록 제안하는 신청자

(2) 본 조에 따라 자금 지원을 받는 활동을 수행하기 위해 개인을 고용하는 데 동의하는 신청자는 해당 지역 또는 공동체로부터 고용될 개인의 비율을 기준으로 본 조에 기술된 신청자 중 높은 우선순위로 활동이 주로 발생하는 지역 또는 공동체의 거주자를 고용한다.

(d) 분포.—이 조에 따라 보조금 수령자를 선정할 때, 장관은 보조금을 도시 및 시골 지역에 분배하도록 보장해야 한다.

(e) 연방 프라이버시 요구사항—본 섹션의 어떤 내용도 1996년 「건강보험의 휴대성 및 책임에 관한 법률」(공법 104–191; 110 Stat. 2033년) 제264조 및 「공공의료법」 제543조 (미국법 42.C. 290d–2)에 따라 공포된 규정을 포함하여 연방의 프라이버시 또는 기밀성 요건을 대체하는 것으로 해석할 수 없다.

(f) 정의.—이 섹션에서:

(1) "유효기업"이란 다음을 의미한다.

(A) 연방 자격을 갖춘 보건소 (사회보장법 (42 U.S.C. 1395x(a)) 섹션 1861(aa)에서 정의됨);

(나) 학교 기반 보건소

(C) 불균형 공유 병원(42 U.S.C. 1396r–4)에 따라 (42 U.S.C. 1396r-4) 사회보장법 XIX 제목에 따라 해당 주 계획에 따라 정의됨)

(라) 학술 의료 센터

(E) 비영리 단체(이러한 신앙 기반 조직을 포함한다)

(F) 고등교육기관(1965년 미국 고등교육법 제101조 (20 U.S.C. 1001)에서 정의한 바와 같다);

(G) 고등학교(1965년 미국 초중등교육법 제8101절) 또는

(H) 장관이 본 조의 목적을 위해 적격 기업으로 결정한 다른 유형의 기업.

(2) "긴급 기간"이라는 용어는 사회보장법 (42 U.S.C. 1320b–5(g)(1)(B)) 섹션 1135(g)(1)(B)에서 해당 용어에 부여된 의미를 갖는다.

(3) "핫 스팟"이란 C.ㅇ.VID.1.9를 유발하는 바이러스에 대한 감염 비율이 전국 평균을 초과하는 지역을 말한다.

(4) "중약적으로 소외된 지역사회"라는 용어는 「공공의료법」 제799B조 (미국법전 제295p)에서 그 용어에 부여된 의미를 갖는다.

(5) "비서"란 보건복지부 장관을 말한다.

(g) 지출 승인—이 섹션을 수행하려면 전용 권한이 있어야 한다.

(1) 2020 회계연도 1억 달러 및

(2) 2021년 회계 연도 및 비상 기간이 계속되는 후속 회계 연도에 필요한 금액.

Text: H.R.6666 — 116th Congress (2019-2020)

Shown Here:
Introduced in House (05/01/2020)


116th CONGRESS
2d Session

< H. R. 6666 >


To authorize the Secretary of Health and Human Services to award grants to eligible entities to conduct diagnostic testing for C.ㅇ.VID.1.9, and related activities such as contact tracing, through mobile health units and, as necessary, at individuals’ residences, and for other purposes.


IN THE HOUSE OF REPRESENTATIVES
May 1, 2020

Mr. Rush (for himself, Ms. Barragán, Ms. Bass, Mr. Beyer, Mr. Brown of Maryland, Mr. Butterfield, Mr. Cárdenas, Mr. Carson of Indiana, Mr. Cohen, Mr. Correa, Mr. Cuellar, Ms. DeGette, Mrs. Demings, Mr. Gonzalez of Texas, Mr. Grijalva, Mr. Hastings, Mrs. Hayes, Mr. Higgins of New York, Ms. Kaptur, Mr. Khanna, Ms. Kuster of New Hampshire, Mr. Larson of Connecticut, Mr. Lynch, Ms. McCollum, Ms. Moore, Ms. Norton, Mr. Payne, Mr. Raskin, Mr. Rouda, Mr. Ryan, Mr. Sarbanes, Ms. Sewell of Alabama, Mr. Sires, Mr. Soto, Ms. Tlaib, Mr. Thompson of Mississippi, Mr. Van Drew, Ms. Velázquez, Ms. Wasserman Schultz, and Mrs. Napolitano) introduced the following bill; which was referred to the Committee on Energy and Commerce

A BILL

To authorize the Secretary of Health and Human Services to award grants to eligible entities to conduct diagnostic testing for C.ㅇ.VID.1.9, and related activities such as contact tracing, through mobile health units and, as necessary, at individuals’ residences, and for other purposes.

Be it enacted by the Senate and House of Representatives of the United States of America in Congress assembled,


SECTION 1. SHORT TITLE.

This Act may be cited as the “C.ㅇ.VID.1.9 Testing, Reaching, And Contacting Everyone (TRACE) Act”.

SEC. 2. C.ㅇ.VID.1.9 TESTING AND CONTACT TRACING USING MOBILE HEALTH UNITS.

(a) In General.—The Secretary of Health and Human Services, acting through the Director of the Centers for Disease Control and Prevention, may award grants to eligible entities to conduct diagnostic testing for COVID–19, to trace and monitor the contacts of infected individuals, and to support the quarantine of such contacts, through—

(1) mobile health units; and

(2) as necessary, testing individuals and providing individuals with services related to testing and quarantine at their residences.

(b) Permissible Uses Of Funds.—A grant recipient under this section may use the grant funds, in support of the activities described in subsection (a)—

(1) to hire, train, compensate, and pay the expenses of individuals; and

(2) to purchase personal protective equipment and other supplies.

(c) Priority.—In selecting grant recipients under this section, the Secretary shall give priority to—

(1) applicants proposing to conduct activities funded under this section in hot spots and medically underserved communities; and

(2) applicants that agree, in hiring individuals to carry out activities funded under this section, to hire residents of the area or community where the activities will primarily occur, with higher priority among applicants described in this paragraph given based on the percentage of individuals to be hired from such area or community.

(d) Distribution.—In selecting grant recipients under this section, the Secretary shall ensure that grants are distributed across urban and rural areas.

(e) Federal Privacy Requirements.—Nothing in this section shall be construed to supersede any Federal privacy or confidentiality requirement, including the regulations promulgated under section 264(c) of the Health Insurance Portability and Accountability Act of 1996 (Public Law 104–191; 110 Stat. 2033) and section 543 of the Public Health Service Act (42 U.S.C. 290dd–2).

(f) Definitions.—In this section:

(1) The term “eligible entity” means—

(A) a Federally qualified health center (as defined in section 1861(aa) of the Social Security Act (42 U.S.C. 1395x(aa)));

(B) a school-based health clinic;

(C) a disproportionate share hospital (as defined under the applicable State plan under title XIX of the Social Security Act (42 U.S.C. 1396 et seq.) pursuant to section 1923(a)(1)(A) of such Act (42 U.S.C. 1396r–4));

(D) an academic medical center;

(E) a nonprofit organization (including any such faith-based organization);

(F) an institution of higher education (as defined in section 101 of the Higher Education Act of 1965 (20 U.S.C. 1001));

(G) a high school (as defined in section 8101 of the Elementary and Secondary Education Act of 1965 (20 U.S.C. 7801)); or

(H) any other type of entity that is determined by the Secretary to be an eligible entity for purposes of this section.

(2) The term “emergency period” has the meaning given to that term in section 1135(g)(1)(B) of the Social Security Act (42 U.S.C. 1320b–5(g)(1)(B)).

(3) The term “hot spot” means a geographic area where the rate of infection with the virus that causes C.ㅇ.VID.1.9 exceeds the national average.

(4) The term “medically underserved community” has the meaning given to that term in section 799B of the Public Health Service Act (42 U.S.C. 295p).

(5) The term “Secretary” means the Secretary of Health and Human Services.

(g) Authorization Of Appropriations.—To carry out this section, there are authorized to be appropriated—

(1) $100,000,000,000 for fiscal year 2020; and

(2) such sums as may be necessary for each of fiscal year 2021 and any subsequent fiscal year during which the emergency period continues.

 

 

 

 

Text - H.R.6666 - 116th Congress (2019-2020): COVID–19 Testing, Reaching, And Contacting Everyone (TRACE) Act

Text for H.R.6666 - 116th Congress (2019-2020): COVID–19 Testing, Reaching, And Contacting Everyone (TRACE) Act

www.congress.gov

 

 

 

 

 

대중과 나의 신부에게 주는 말씀

대중과 나의 신부에게 주는 말씀 Roxanne-May 10, 2020 12:57 PM 딸아 지붕 꼭데기 위에서 외쳐라 ! 나의 말씀은 땅에 떨어지지 않는다. 내가 말할 때, 나는 인류가 귀 기울이기를 기대한다. 그러나, 그

lee21moo.tistory.com

 

반응형
SMALL

댓글